REGULAMIN
Regulamin obowiązuje od 22.12.2016r.
Data ostatniej modyfikacji: 24.05.2018r.
Dane sprzedawcy
Sprzedaż prowadzona jest przez firmę:
ACTIVEPHARM LABS Sp.z o.o.
ul. Jana Brzechwy 6
59-220 Legnica
Nip: 6912503490
Regon: 022285095
wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
KRS: 0000589245
Sprzedawca jest równocześnie administratorem sklepu oraz danych osobowych klientów. Adres firmy jest również adresem korespondencyjnym.
Nr konta bankowego: ACTIVEPHARM LABS Sp.z o.o.: 25 1940 1076 3199 4587 0000 0000 – Credit Agricole
Przedmiot regulaminu
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z portalu internetowego: www.singularis.com.pl, zwanego dalej sklepem lub serwisem, a w szczególności wzajemne prawa i obowiązki sprzedawcy oraz klientów. Klientem jest osoba fizyczna lub przedsiębiorstwo, które dokona zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego. Przedsiębiorstwem jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Rodzaj świadczonych usług
Sprzedawca w ramach sklepu internetowego prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach znajdują się na stronie www.singularis.com.pl. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową. Użytkownicy, którzy dokonują zakupów hurtowych, są zwani dalej klientami hurtowymi.
Dane kontaktowe
Najszybszą formą kontaktu jest kontakt drogą elektroniczną na adres mailowy: biuro@singularis.com.pl lub zamowienia@singularis.com.pl oraz drogą telefoniczną pod nr telefonu: +48 76 500 00 11 lub +48 607 67 46 58 lub +48 728 860 135. W pozostałych przypadkach istnieje również kontakt tradycyjny na adres korespondencyjny sprzedawcy.
Rejestracja
Rejestracja w serwisie nie jest obowiązkowa. Użytkownik może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem i jego akceptacji oraz wypełnieniu formularza do wysyłki.
Rejestracja użytkownika polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie sklepu. W formularzu rejestracyjnym klient podaje swoje imię i nazwisko, adres płatności i (opcjonalnie) inny adres wysyłki, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu. Klient zobowiązany jest do podania informacji prawdziwych.
Rejestracja klienta hurtowego polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie rejestracji klienta hurtowego:
https://singularis.com.pl/rejestracja-klienta-hurtowego/. W formularzu rejestracyjnym klient podaje imię i nazwisko, nazwę firmy, nip, adres, adres wysyłki, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu. Klient zobowiązany jest do podania informacji prawdziwych.
Administrator może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu internetowego, jak również ograniczyć jego dostęp do części lub całości sklepu internetowego, w przypadku naruszenia przez użytkownika regulaminu, a w szczególności, gdy użytkownik:
- podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych użytkowników sklepu internetowego; - dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa, ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, ogólnymi zasadami moralnymi lub zachowania godzące dobre imię sprzedawcy.
Konto klienta
Konto klienta, zwane dalej „Moje konto”, to funkcja sklepu, która pozwala na wprowadzanie i modyfikacje przez klienta danych klienta oraz gromadzenie informacji o jego działaniach związanych z dokonywaniem zakupów drogą elektroniczną. Konto zostaje utworzone przez silnik sklepu po dokonaniu rejestracji i przypisaniu klientowi loginu. Login jest tworzony na podstawie adresu e-mail użytkownika. Użytkownik ma możliwość usunięcia konta. W tym celu należy skontaktować się z administratorem sklepu. Konto jest zabezpieczone hasłem utworzonym przez klienta. Klient powinien zachować w tajemnicy hasło do swojego konta. Klientom nie wolno korzystać z kont innych użytkowników, ani udostępniać swojego konta innym osobom.
Procedura zakupu na odległość
Prezentacja produktów w serwisie nie stanowi prawnie wiążącej oferty. Jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy. Aby zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem sklepu należy wejść na stronę internetową https://singularis.com.pl/kat/sklep-internetowy/ lub https://singularis.com.pl/kat/sprzedaz-hurtowa/ , dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane użytkownikowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. Wybór zamawianych świadczeń przez użytkownika jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka. W trakcie składania zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie zamówienia – użytkownik ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru i/lub ilości towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi użytkownikowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie. Wysłanie przez użytkownika zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia umowy kupna-sprzedaży, zgodnie z treścią regulaminu.
Z chwilą złożenia zamówienia sprzedawca informuje klienta o tym, iż złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za towar i wysyłkę. Klient potwierdza świadomość obowiązku zapłaty ceny towaru przez przyciśnięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
Po złożeniu zamówienia użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia. Umowę uznaje się za zawartą z momentem otrzymania przez użytkownika wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. Zawarcie wiążącej umowy może również nastąpić później, jeżeli użytkownik wybrał wysyłkę za pobraniem. Tym samym wybierając płatność za pobraniem. Zawarcie umowy następuje w chwili dostarczenia przesyłki przez kuriera i opłacenia zamówienia przez klienta do rąk kuriera.
Po złożeniu zamówienia przez klienta hurtowego, otrzymuje on wiadomość e-mail zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia. Umowę uznaje się za zawartą z momentem otrzymania przez użytkownika wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. Zawarcie wiążącej umowy może również nastąpić później, jeżeli użytkownik wybrał wysyłkę za pobraniem. Tym samym wybierając płatność za pobraniem. Zawarcie umowy następuje w chwili dostarczenia przesyłki przez kuriera i opłacenia zamówienia przez klienta do rąk kuriera.
Zawarcie wiążącej umowy może również nastąpić wcześniej, jeżeli użytkownik wybrał płatność odroczoną jako formę zapłaty. Zawarcie umowy następuje w chwili wystawienia faktury VAT dla klienta hurtowego przez sprzedawcę.
Wszystkie ceny towarów udostępnione klientom na stronie sklepu podawane są w złotych polskich i są cenami brutto z 23% podatkiem VAT.
Termin i sposób zapłaty
Płatność za zamówiony towar powinna zostać dokonana najpóźniej w terminie 14 dni od daty zakupu. Klient może dokonać płatności za towar przelewem na rachunek sprzedawcy nr: 38 1950 0001 2006 0677 9928 0002– Idea Bank s.a. lub za pobraniem, wybierając odpowiedni rodzaj wysyłki podczas składania zamówienia. Zamówienie nieopłacone w terminie 14 dni, jest anulowane, a umowa sprzedaży wygasa i przestaje być wiążąca.
Tekst i język umowy
Klient ma dostęp do niniejszego regulaminu za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej serwisu oraz może pobrać go i sporządzić jego wydruk. Treść umowy zapisujemy w naszym systemie, a dane zamówienia i regulamin wysyłamy do użytkownika mailem. Użytkownik ma w każdej chwili wgląd do swoich dotychczasowych zamówień także na stronie sklepu w zakładce „Moje konto“, jeżeli zarejestrował się jako klient i zalogował na stronie internetowej z użyciem swoich danych dostępu. Umowy zawierane są w języku polskim.
Realizacja zamówienia
Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem InPost s.a. mieszczącej się pod adresem ul. Malborska 130, 30-624 Kraków. Wysyłka jest dokonywana niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa jest dokonywana na adres wskazany przez klienta, miejsce to uważa się za miejsce spełnienia świadczenia przez sprzedawcę. W razie opóźnienia realizacji zawartej umowy klient może wyznaczyć dodatkowy termin do wydania rzeczy, a po jego bezskutecznym upływie może od umowy odstąpić. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć zamówiony towar bez wad i ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy. Do przesyłki załącza się potwierdzenie zawarcia umowy (faktura VAT lub paragon fiskalny).
Sprzedająca bierze pełną odpowiedzialność za dostawę towaru, w tym odpowiedzialność za usługi pocztowe, kurierskie lub przewozowe.
Czas dostarczenia zamówienia przez przewoźnika:
– Kurier – do 3 dni roboczych
– Kurier – pobranie – do 3 dni roboczych
Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. W tym celu należy napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać je na adres firmy lub adres e-mail sprzedawcy. Odstąpienie od umowy obowiązuje jedynie w przypadku umowy konsumenckiej. Zawarcie umowy między firmami uważane jest za zasadne, bez prawa do odstąpienia od umowy.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy
Termin odstąpienia od umowy (14 dni) rozpoczyna się – dla pojedynczej umowy – od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. W przypadku pozostałych umów, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się – od dnia zawarcia umowy.
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy
Do każdego potwierdzenia przyjęcia zamówienia dołącza się pouczenie o prawie odstąpienia od umowy. Ponadto dostępne jest w regulaminie serwisu jako załącznik nr 1.
Forma odstąpienia
Klient może odstąpić od umowy, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.
Skutki odstąpienia
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej pomiędzy sprzedawcą i klientem umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy jeszcze przed odstąpieniem od umowy.
Czynności po odstąpieniu od umowy
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy na adres korespondencyjny lub przekazać ją osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Wyłączenie prawa do odstąpienia
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do:
- umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokajaniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu,
Reklamacje
Wszelkie reklamacje należy kierować pisemnie na adres firmy lub na adres poczty elektronicznej sprzedawcy wskazany powyżej. W postępowaniu reklamacyjnym klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu na podstawie rękojmi oraz gwarancji zgodnie z poniższymi postanowieniami oraz powszechnie obowiązującym prawem. W reklamacji należy wskazać co jest przedmiotem i przyczyną reklamacji. Sprzedawca może zwrócić się do klienta z prośbą o przesłanie dodatkowych informacji potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje kierowane do sprzedawcy są rozpoznawane bez zbędnej zwłoki. Klient jest informowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji przez sprzedawcę na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres sprzedawcy lub drogą mailową na adres e-mail: biuro@singularis.com.pl. Zgłoszenie powinno zawierać Imię i Nazwisko/nazwę firmy kupującego, datę zakupu, nr zamówienia lub/i adres e-mail użytkownika.
Wymagania techniczne
Aby złożyć zamówienie użytkownik powinien posiadać komputer wraz z przeglądarką internetową, dostęp do sieci Internet oraz aktywny adres e-mail.
Polityka prywatności ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. ul. Jana Brzechwy 6, 59-220 Legnica
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. ul. Jana Brzechwy 6, 59-220 Legnica (zwanej dalej: „Administratorem”).
Administratorem danych osobowych jest ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. ul. Jana Brzechwy 6, 59-220 Legnica, NIP 691-250-34-90, REGON 022285095 biuro@activepharm.com.pl tel: 76 500 00 11
Czytając, przeglądając czy używając serwisu Administratora Klient akceptuje zasady zawarte w Polityce Prywatności opisane na poniższej stronie. Każdą osobę korzystającą z serwisu Administratora obowiązuje aktualna wersja Polityki Prywatności.
ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Administratora.
Sposób zbierania danych
1) ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
2) Dane osobowe Klientów są zbierane wyłącznie w poniższych przypadkach:
a) rejestracji indywidualnego konta na stronie internetowej Administratora,
b) składania zamówień poprzez stronę internetową Administratora.
3) W przypadku dokonywania przez Klienta rejestracji konta na stronie internetowej Administratora, Klient zobowiązany jest podać poniższe dane:
a) adres e-mail;
b) dane adresowe:
– kod pocztowy i miejscowość;
– ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię i nazwisko;
d) nazwę firmy (jeżeli dotyczy);
e) numer telefonu.
4) W trakcie rejestracji konta, Klient samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może zmienić hasło w każdym dowolnym momencie, na zasadach i w oparciu o informacje opisane w §4.
5) W sytuacji gdy Klient składa zamówienie, zobowiązany jest do podania poniższych danych:
a) adres e-mail;
b) dane adresowe:
– kod pocztowy i miejscowość;
– ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię i nazwisko;
d) numer telefonu.
6) W przypadku Przedsiębiorców, którzy dokonują zamówień u Administratora, wymieniony wyżej zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
a) nazwę firmy Przedsiębiorcy;
b) numer NIP.
7) Podczas korzystania ze Stron Internetowych Administratora, mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres
IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
8) Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach
i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie Administratora.
9) Administrator informuje Użytkowników, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
– Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197 – w celu korzystania z systemu mailingowego edrone.me, służącego do przesyłania newslettera,
– Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197: – w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii emali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone,
10) Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez użytkownika/Klienta w ramach strony internetowej Sklepu:
– kody śledzenia edrone – w celu analizy statystyk strony internetowej Sklepu, a także w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii e-mali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone.
-
W przypadku podania podczas rejestracji konta/składania zamówienia na stronie Administratora danych osobowych budzących wątpliwość co do ich autentyczności, Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia.
Sposób wykorzystywania zebranych danych
1) W przypadku dokonania rejestracji konta w na stronie internetowej Administratora, dane Klientów, wykorzystywane są celem utworzenia indywidualnego konta oraz zarządzania nim.
2) W przypadku dokonania zakupu na stronie internetowej Administratora, dane osobowe mogą być przekazane, w zależności jakiego wyboru dokona Klient, następującym podmiotom, mającym na celu dostarczenie zamówionych towarów:
a) DHL Express (Poland) Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Wirażowej 37, w Warszawie.
3) Dane nawigacyjne mogą służyć celem zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania strony Administratora do preferencji Klientów, a także administrowania nią.
-
Pliki cookies oraz adres IP
1) „Cookies” to niewielkie pliki danych używanych jako niepowtarzalne identyfikatory. Każdy plik cookie jest unikatowy dla danej przeglądarki. Plik cookie zawiera anonimowe informacje i jest przesyłany z serwera, na którym znajduje się strona internetowa przeglądana na danym komputerze lub telefonie komórkowym. Będzie on przechowywany na takim urządzeniu i tylko ten serwer będzie mógł znaleźć lub odzyskać zawartość pliku cookie. Pliki cookies, które zostały wysłane na dane urządzenie mogą być odsyłane z powrotem do serwerów danej strony internetowej z danymi, które zostały zaktualizowane w momencie przeglądania danej strony internetowej.
Pliki cookies mogą być tworzone przez stronę internetową, która jest przeglądana („nasze cookies”) lub przez organizację inną niż właściciel danej strony, która jest przeglądana („cookies innych podmiotów”). Przykładowo, mogą być tworzone przez inne strony internetowe, które wyświetlają zawartość na przeglądanej stronie, bądź przez niezależny podmiot analityczny. Strona internetowa odwiedzana przez użytkownika może także zawierać treści pobrane z innych stron internetowych, które w ten sposób tworzą swoje własne pliki cookies. Strona internetowa może być wykorzystana przez zewnętrzne sieci reklamowe w celu przekazania reklamy ukierunkowanej. Takie pliki cookies mogą być w stanie monitorować przeglądanie różnych stron. Pliki cookies nie są wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych. Przeglądając stronę internetową Administratora, użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookie. Dzieje się to przez zezwalanie na obsługę tych plików w konfiguracji przeglądarki internetowej.
Administrator w ramach witryny Apteki stosuje trzy zasadnicze rodzaje plików cookie: „sesyjne”, „stałe” oraz „administracyjne”:
a) Cookie „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej Administratora lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) służą do obsługi usług wymagających uwierzytelniania w ramach strony internetowej Administratora. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.
b) „Stałe” pliki cookie przechowywane są w urządzeniu użytkownika przez czas określony
w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika i służą do zapamiętania wybranych przez użytkownika ustawień dla strony Administratora.
c) „Administracyjne” pliki cookie służą identyfikacji administratora sklepu.
ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. w ramach swojej strony internetowej wykorzystuje pliki cookie wewnętrzne wyłącznie dla celów:
a) zapamiętania i przechowywania koszyka i bieżącej pracy na sklepie (sesyjne),
b) repozytorium zakupów (umożliwia odzyskanie koszyka między wizytami w sklepie) – stałe,
c) identyfikacji wejść partnerskich w zależności od ustawień (zapamiętuje ze dany użytkownik został pozyskany z serwisu danego partnera) – stałe,
d) identyfikacji administratora sklepu (administracyjne)
e) zbierania anonimowych informacji służących do obliczania statystyk odwiedzin serwisu oraz badania sposobu przeglądania stron ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. przez użytkowników, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
f) identyfikacji internauty w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji.
W przypadku, gdy Użytkownik nie wyrazi zgody na używanie plików cookies („ciasteczek”) użytkownik powinien ich obsługę wyłączyć w przeglądarce internetowej lub zaprzestać odwiedzania stron Administratora. Celem wyłączenia obsługi plików cookie, niezbędnym jest zmiana konfiguracji używanej przeglądarki internetowej. W przypadku wyłączenia obsługi plików cookie – korzystanie ze strony Administratora będzie w dalszym ciągu możliwe, jednakże poza funkcjami, które wymagają plików cookies.
ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. – może gromadzić adresy IP odwiedzających sklep internetowy. Adres IP jest numerem przydzielonym komputerowi osoby odwiedzającej stronę internetową Administratora poprzez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do internetu. W większości przypadków, jest on związany i przypisany do komputera dynamicznie tzn. zmienia się każdorazowo przy połączeniu z internetem i w tym przypadku traktowany jest jako nieosobista informacja identyfikująca. Dodatkowo adres IP jest także wykorzystywany przez ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o., przy diagnozowaniu technicznych problemów z serwerem, a także tworzeniu analiz m.in. statystycznych (np. określaniu ilości odwiedzin
z podziałem na regiony). Dodatkowo wykorzystywana jest jako informacja przydatna przy administrowaniu i ciągłym udoskonalaniu stron internetowych Administratora, a także w celu bezpieczeństwa i ewentualnej identyfikacji wskazującej obciążanie serwera.
Strona Administratora może zawierać linki i odnośniki do innych stron internetowych, jednakże ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące. Tożsamość użytkownika strony internetowej nie jest ujawniana za pomocą plików cookie. Pliki cookie na stronie Administratora nie przechowują żadnych danych osobowych użytkownika.
Dostęp do danych osobowych i stosowane zabezpieczenia
1) Dane osobowe zbierane przez ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. poprzez stronę internetową sklepu są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi
w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.
2) Dostęp do danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego mają jedynie uprawnieni pracownicy ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o.
3) Dane osobowe klientów mogą być przekazywane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa lub na podstawie zgody wyrażonej bezpośrednio przez klienta.
4) ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. zapewnia każdemu klientowi prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania – poprzez stronę internetową, na której zarejestrowano konto (po uprzednim zalogowaniu się na swoje indywidualne konto klienta) lub poprzez kontakt biuro@activepharm.com.pl tel: 76 500 00 11. Każdy z klientów, po zalogowaniu się ma bezpośredni wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać.
5) Klient w każdym momencie posiada możliwość usunięcia danych osobowych, poprzez zgłoszenie takiego wniosku pod adresem e-mail biuro@activepharm.com.pl . ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. może odmówić usunięcia danych klienta, jeśli ten naruszył obowiązujący na stronie Administratora regulamin, bądź zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia okoliczności i ustalenia odpowiedzialności, a przede wszystkim dochodzenia przez ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. roszczeń od klienta.
W przypadku sytuacji, gdy klient, który posiada konto na stronie internetowej Administratora utracił jakikolwiek sposób hasło dostępu, witryna Administratora umożliwia odzyskanie hasła. Odzyskanie hasła następuje poprzez przesłanie e-maila z linkiem, pod którym istnieje możliwość stworzenia nowego hasła.
ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. nie wysyła korespondencji elektronicznej związanej z prośbą o podanie danych do logowania, w szczególności haseł dostępowych do kont klientów.
5. Niezapowiedziane wiadomości
1) ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane posiada oraz które zaakceptowały Politykę Prywatności (np. zmiany wewnętrzne w sklepie internetowym, promocje, komentarze osobiste, życzenia itp.).
Zmiany Polityki Prywatności
1) Jako Administrator danych osobowych ACTIVEPHARM LABS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego klienta/osobę wykorzystującego witrynę w jakikolwiek sposób obowiązuje aktualna polityka prywatności.
2) Pytania dotyczące polityki prywatności należy kierować na adres: biuro@activepharm.com.pl
3) Administratorem danych osobowych Użytkowników jest ACTIVEPHARM LABS Sp.z o.o. z siedzibą w ul. Jana Brzechwy 6, 59-220 Legnica wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla WROCŁAWIA-FABRYCZNEJ we WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod n KRS 0000589245
Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych biuro@activepharm.com.pl
Dane będą wykorzystywane do poniższych celów:
– sprzedaży produktów – podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
– ewidencji sprzedaży,
– do kontaktowania się z Użytkownikiem w sprawach dotyczących zamówień,
– do realizacji zamówień złożonych przez Użytkownika,
– rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przez stosowne ustawy i rozporządzenia w zakresie rachunkowości i rozliczeń podatkowych lub do czasu odwołania zgody (w przypadku przesyłania ofert marketingowych). Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. Dane są udostępniane podmiotom na odstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 28 RODO w zakresie świadczenia usług oraz pozyskiwania opinii na temat transakcji. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Klient ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez klienta danych osobowych jest obligatoryjne i jest warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Właściwe prawo
Prawem właściwym dla umów zawieranych pomiędzy sprzedawcą a klientem jest prawo polskie.
Właściwość sądów
Wszelkie spory wynikłe z umów zawieranych pomiędzy sprzedawcą a klientami rozstrzygają właściwe polskie sądy powszechne.
Przepisy końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia i stosuje się go do umowy zawarty po jego wejściu w życie.
Załącznik nr 1:
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy
Firma Activepharm Labs sp. z o.o. Sp. K. uprzejmie informuje, iż mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, jeżeli produkt nie został otwarty. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest w regulaminie jako załącznik 2, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia zwrotu), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Załącznik nr 2:
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Adresat: …
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy.
Data zawarcia umowy: …
Imię i nazwisko konsumenta: …
Nr zamówienia: …
Adres e-mail, z którego dokonano zakupu: …
Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):…
Data wypełnienia formularza: …